איך DR Clear עובד?

 זה בדיוק הזמן להתקדם לציפורניים
בריאות בעזרת מרכיבים טבעיים
שעובדים כדי לשקם ולקבל ציפורניים בריאות.

DR Clear (ד"ר קליר), הנוזל המהפכני המצויד ברשיון משרד הבריאות, מכיל תערובת ייחודית המורכבת מ-99% שמנים צמחיים לציפורניים בריאות וחזקות.
בואו להינות מכל המתנות של הטבע בעזרת הנוזל הייחודי שיכול לשפר את מראה הציפורניים שלך ברגליים ובידיים וגם יעיל באופן מושלם להרגעת העור מסביב לציפורניי הידיים והרגליים.

הציפורן שלכם מעולם לא נראתה טוב יותר.

תתקדמו לציפורניים בריאות עוד היום

אל תתמודד עם זה לבד ותן למומחים שלנו לעזור לך

    DR Clear - נוזל אקטיבי לטיפול בפטרת ציפורניים

    לאיזה תוצאות לצפות מהשימוש בתכשיר?

    המון לקוחות שהקפידו על שימוש קבוע בתכשיר נהנים מציפורניים בריאות וצלולות, והצליחו לשקם את הציפורניים.
    בשימוש קבוע בתכשיר ד"ר קליר, ניתן לצפות לא רק להקלה נקודתית שבאה לידי ביטוי בהחזרת צבעה הטבעי של הציפורן – אלא גם לציפורניים בריאות וצלולות. הצבע העכור או השחור של הציפורניים, החספוס והריח הלא נעים יתחלפו בתחושת הקלה, הציפורן תהיה חלקה ונעימה, והודות לקומפלקס הטבעי הייחודי – הציפורניים ישקומו.
    התכשיר החדשני מסייע להגנה ומניעת חזרה של בעיות ציפורניים, כך שאתם יכולים לצפות לתוצאות טובות – ולהגשים אותם, במרחק לחיצת כפתור!

    איך DR Clear עובד?

    הפיתוח הטכנולוגי המתקדם של Dr Clear (ד"ר קליר) הוא תוצאה של שילוב מרכיבים עוצמתיים, בסופו מחכה לכם פיתוח ייחודי ויעיל במיוחד לציפורניים בריאות. 
    בעל יכולות שיפור המראה לציפורניי הרגליים והידיים, ובשילוב עם החומרים הטבעיים ואפקט ההתססה המתרחש כשהחומר בא במגע עם הציפורן – אתם נהנים מציפורן בריאה ונעימה למראה.

    השמנים האתריים המרכיבים את הנוזל החדשני, הם למעשה מולקולות זעירות המצויות בצמחים ותפקידם הוא להגן על הצמח מפני טפילים ומזיקים – את ההגנה הזו אנו מעבירים ישירות אליכם – מהטבע, אל הציפורניים. הודות ל-99% חומרים טבעיים המצויים בתכשיר, ציפורניים שהצהיבו או השחירו נעשות צחורות, בריאות, נקיות ורעננות.

    תתקדמו לציפורניים בריאות!

    אל תתמודד עם זה לבד ותן למומחים שלנו לעזור לך

    עם מעל 38000 לקוחות תהיה בטוח שאיתנו אתה בידיים טובות.

    על DR Clear

    התכשיר החדשני מכיל 13 מרכיבי מפתח טבעיים באיכות הגבוהה ביותר: שמן עץ התה, קלנדולה, טגטס, שמן מליסה (הידוע כמחדש רקמות), לענה מצויה, שמן חוחובה, שמן לבנדר, שמן אקליפטוס, ויטמיןE , שמן פלמה רוזה, שמן טימין (קורנית), שמן לימון ושמן ערער. כל אחד מהרכיבים הללו מותאם לסוגים שונים של בעיות בציפורניים, מה שמבטיח שיפור יעיל ואפקטיבי לאורך זמן.  

    בנוסף, מכיל התכשיר מי חמצן המספקים חיטוי ראשוני לאיזור הנגוע ובזכותם אנו מקבלים את אפקט ההתססה, המתרחש הודות לריאקציה הנוצרת בין מי החמצן לבין בקטריות, חתכים, דם ותאים מתים.

    אופן הטיפול, המרכיבים העוצמתיים והעובדה שרובם המוחלט טבעיים – מסייעים בשיפור ושיקום של הציפורניים.

    אלפי לקוחות שהקפידו על שימוש בתכשיר נהנים מציפורניים בריאות וצלולות, והצליחו לשפר את מראה הציפורניים שלהם עם ד"ר קליר.

    ניתן לראות שיפור בדרך כלל לאחר זמן קצר.
    לשיפור משמעותי בציפורניי הידיים והרגליים יש להתמיד לתקופה של כ-3 חודשים ובמקרים מורכבים יותר אפילו 4-5 חודשים.

    בהחלט. לד"ר קליר יש רישיון משרד הבריאות שמספרו 1/164072/22. בנוסף המוצר מיוצר בתנאי ייצור נאותים ונושא בתקן המחמיר לקוסמטיקה ISO22716, הנקרא GMP וכן בתקן ISO9001 של מכון התקנים הישראלי.

    בטווח הזמן הקצר התכשיר בדרך כלל ישפר את נראות הציפורניים. לאחר מספר חודשים בדרך כלל התכשיר יעזור לקבלת ציפורניים בריאות.

    לבעיות בציפורניים כמה תסמינים בולטים: שינויים בצבע ובברק של הציפורן, השחרה של הציפורניים, ציפורניים עבות ומחוספסות, קצה ציפורן מעוות וכן קצוות מתפרקים. אבחנה מדויקת על ידי רופא מטפל תשלול או תאשש את קיומה של בעיית ציפורניים.

    ציפורניים בריאות בשיטת ד"ר קליר

    עזרנו לעשרות אלפי לקוחות, עכשיו תורך לקבל ייעוץ בנוגע לבעיות הציפורניים מהמומחים של ד"ר קליר.

      הייעוץ הוא דיסקרטי ולא נעביר את פרטייך הלאה

      רוצה להתקשר מתי שנוח לך?
      המומחים שלנו מחכים לשיחה ממך!

      שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00